close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מתנות מומלצות לחנוכת בית

מערכת שורשח סיוון, תשעו14/06/2016

מוזמנים לחנוכת בית של חברים או בני משפחה? נסו לבחור מתנה שהמארחים שלכם צריכים אבל לא יקנו לעצמם. הנה כמה הצעות אטרקטיביות

תגיות:
העיקרון המנחה הוא לבחור מתנה שהמארחים שלכם ממש צריכים – אבל לא יקנו לעצמם. כך תוכלו לעזור להם להתאקלם בבית החדש ולחזור לשגרה במהירות. יהיה לכם קל יותר אם תגששו מראש ותנסו לאסוף מידע רלוונטי, אבל בכל מקרה יש כמה אופציות שמתאימות לכולם:

מתחילים ברגל ימין: מארז ארוחת בוקר
מי שחונך בית חדש לא תמיד מוצא זמן להפסקות יזומות ולפעמים אפילו ארוחת בוקר היא חלום רחוק. הפתרון הוא להביא מארז זוגי של ארוחת בוקר בתור מתנה ולהוסיף ברכה אישית מכל הלב. המארז הסטנדרטי עולה 170-180 ש"ח, אפשר להשיג אותו בחנויות לעיצוב הבית והוא כולל צנצנת ריבה ודבש, סט של שתי קערות ושני ספלים, ספר מתכונים, חליטות תה בקופסת פח רב-שימושית מעוצבת ומגבת מטבח.

המתנה הפונקציונאלית: כלי מטבח
רוב האורחים בחנוכת בית חושבים על ההיבט הפונקציונאלי של האירוע ולכן מביאים איתם כלי מטבח. אפשרות אחת היא להביא קערה מסננת, שלא רק תהיה אלגנטית ויפה אלא גם תשלב בין מסננת וידית אחיזה לשטיפת הירקות בלי להשתמש בשני כלים נפרדים. המחיר הוא 90-110 ש"ח ואת קערת המסננת ניתן להשיג בחנויות עשה זאת בעצמך ברחבי הארץ.

אפשרות שנייה היא לרכוש כלי הגשה לפיצוחים, פירות או גבינות. הכלים האלה נדרשים בכל מטבח כי הם מאפשרים לשמור על הסדר והניקיון. כלי הגשה לפיצוחים יכולים לשמש לזיתים והם מגיעים במגוון רחב של צורות, גדלים וצבעים, בעוד כלי הגשה לגבינות נמכרים בדרך כלל עם סכין ייעודית ועל גבי קרש חיתוך. כאן התקציב הנדרש הוא 75-150 ש"ח, בהתאם לאיכות הכלים והמארז.

מי שנכנס לבית שבו מבשלים לעיתים קרובות יכול להגיע עם מתנה של מעמד לקרשי חיתוך. המעמד בצורת תיקייה ואפשר להכניס לתוכו ארבעה קרשי חיתוך לכל סוג של מזון. המעמד מתאים גם לשומרי כשרות, כי יש בו קרשי חיתוך שונים לבשר, ירקות, דגים וגבינות. כל אחד מקרשי החיתוך שונה בגודל והמעמד חוסך שטח אחסון. עלותו 90 ש"ח בממוצע בחנויות כלי בית ברחבי הארץ.

המתנה המפנקת: בר מים
המתנה המושלמת שכולם ירצו לקבל היא בר מים של מי עדן למטבח. בר מים מאפשר ליהנות בקלות ממים מינרליים טבעיים חמים, קרים ומוגזים. מכשירי המים מגיעים בגדלים שונים שמתאימים לסגנון עיצוב מודרני או כפרי. בר מים מבטיח ערך מוסף של שתיית מים מרובה וניתן לרכוש אותו בהתאמה אישית של מסלולי השירות.  

בקיצור, אירוע חנוכת בית הוא הזדמנות מצוינת לפרגן לחברים ובני משפחה עם מתנה מיוחדת ופרקטית. לא צריך להשקיע אלפי שקלים ויש מגוון רחב של אפשרויות מקוריות. 
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה